вівторок, 2 грудня 2014 р.
Що робить урок ефективним? Пам’ятка для вчителя
1.Вчіться на власних та чужих помилках. Помилки вкрай важливі і потрібні для навчального процесу. Не бійтесь помилятися і поясніть дітям, що вони не мають боятися припуститися помилки.
2. Заохочуйте ініціативність та активність учнів. Навчіть дітей самостійно думати і працювати.
3. Пам’ятайте про те, що запорукою ефективного уроку є творче ставлення до роботи й навчання.
4. Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного, тому вам не слід дозволяти учням поневірятися у власних силах і можливостях.
5.Слідкуйте за власною поведінкою, мовою. Якщо ваш голос передає ваше роздратування, розчарування та зневіру, діти запам’ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.
6. Вчитель має розуміти, що кожен учень по–своєму сприймає матеріал. Пам’ятайте про це!
7. Якщо ви хочете вести роботи в режимі діалогу з учнями, пам’ятайте, що найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки.
8. Добрій пам’яті передує тільки пильна увага.
9. Ви можете не погодитися з цим твердженням, але думки учня набагато продуктивніші за думки вчителя.
10. Вже давно ні для кого не є таємницею проста істина, що навчитися чогось можна тільки практикою.
11. Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, немає мислення.
12. Якщо дитина дивується - вона починає мислити. Нові ідеї - продукт творчої уяви.
13. Хочете створити у дитини мотивацію до навчання? Зацікавте її!
14.Учіть дітей робити записи.
15. Якість викладу матеріалу впливає на його запам’ятовування. Про рівень учителя можна зробити висновок з того, як він уміє висловлюватися.
16. Часто діти керуються всього двома мотивами під час підготовки до уроків: отримати винагороду й уникнути покарання. Ви маєте вміло застосовувати знання про ці мотиви.
17. Щоб привернути до себе увагу учнів, вчитель має стояти біля дошки, а не розповідати про щось з місця.
18. Посилюйте увагу дітей. Для цього плануйте та проводьте під час уроку дискусії й диспути на уроці.
19. Діти не встигнуть за вашими думками, якщо ви будете говорити без зупину.
20. Ви маєте робити висновок про те, наскільки цікавим та ефективним є урок, оцінюючи його, не зі свого боку, а з боку учнів.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар