вівторок, 2 грудня 2014 р.

Що робить урок ефективним? Пам’ятка для вчителя


1.Вчіться на власних та чужих помилках. Помилки вкрай важливі і потрібні для навчального процесу. Не бійтесь помилятися і поясніть дітям, що вони не мають боятися припуститися помилки.

2. Заохочуйте ініціативність та активність учнів. Навчіть дітей самостійно думати і працювати.

3. Пам’ятайте про те, що запорукою ефективного уроку є творче ставлення до роботи й навчання.

4. Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного, тому вам не слід дозволяти учням поневірятися у власних силах і можливостях.

5.Слідкуйте за власною поведінкою, мовою. Якщо ваш голос передає ваше роздратування, розчарування та зневіру, діти запам’ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.

6. Вчитель має розуміти, що кожен учень по–своєму сприймає матеріал. Пам’ятайте про це!

7. Якщо ви хочете вести роботи в режимі діалогу з учнями, пам’ятайте, що найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки.

8. Добрій пам’яті передує тільки пильна увага.

9. Ви можете не погодитися з цим твердженням, але думки учня набагато продуктивніші за думки вчителя.

10. Вже давно ні для кого не є таємницею проста істина, що навчитися чогось можна тільки практикою.

11. Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, немає мислення.

12. Якщо дитина дивується - вона починає мислити. Нові ідеї - продукт творчої уяви.

13. Хочете створити у дитини мотивацію до навчання? Зацікавте її!

14.Учіть дітей робити записи.

15. Якість викладу матеріалу впливає на його запам’ятовування. Про рівень учителя можна зробити висновок з того, як він уміє висловлюватися.

16. Часто діти керуються всього двома мотивами під час підготовки до уроків: отримати винагороду й уникнути покарання. Ви маєте вміло застосовувати знання про ці мотиви.

17. Щоб привернути до себе увагу учнів, вчитель має стояти біля дошки, а не розповідати про щось з місця.

18. Посилюйте увагу дітей. Для цього плануйте та проводьте під час уроку дискусії й диспути на уроці.

19. Діти не встигнуть за вашими думками, якщо ви будете говорити без зупину.

20. Ви маєте робити висновок про те, наскільки цікавим та ефективним є урок, оцінюючи його, не зі свого боку, а з боку учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар